/
0 Comments
assalamu'alaikum..di sini saya nak maklumkan kepada pngunjung2 yg sentiasa mengikuti perkembangan blog peribadi saya ni.. Neurotic Studio akan menghasilkan sebuah album Koleksi Nasyid Indie (Indipendent) yang akan menghimpunkan kumpulan2 nasyid atau individu persendirian yg berminat menyertai album ini. Kalau anda ada kwn2 yg berminat atau nak tau lebih lanjut, boleh mintak contact saya di 017 7222 612 dan lebih mudah kalau berada di sekitar kuala lumpur. Album ini adalah sebuah projek album khas dan mintak tolong sampai2kan kepada rakan2 yg berminat. Sekian terima kasih bebanyak..=)

Untuk lihat perkembangan, sila layari web Koleksi Nasyid Indie Vol. 1.


You may also like

assalamu'alaikum..di sini saya nak maklumkan kepada pngunjung2 yg sentiasa mengikuti perkembangan blog peribadi saya ni.. Neurotic Studi...