/
0 Comments

si kuning yg comel & hensem

kat rumah ada 2 ekor kucing yg mmg jadi kesayangan mak ayah, si hitam dengan si kuning..yg hitam tu tak la hitam pun, sebenarnya belang kelabu putih, tapi sbb dia pun tau dia dah dikenali dengan nama hitam, yg paling dia akan datang, confirm, bila ayah panggil..huhu, itulah kasih seorang ayah, kucing pun dtg terus walaupn dia tgh merayau2 kat luar rumah.. si kuning ni plak dulu kecik giler, mcm tak terurus (dtg tanpa diundang sebb anak jiran bagi, dia kata ni anak kucing Pak Mat)memandai2 je budak tu.tapi mak ayah bela la gak, dan skrg sgt comel dan agak buncit (kerana terlalu mewah makanannya..huhu). Bila parent g umrah ni akak kat kl jaga, tapi khabarnya si kuning tengah sangat2 murung n sdeh, rindukan mak ayah..bila mak call je adik bukak loudspeaker, si kuning yg tgah tidur terus terbangun, cari2 mana suara mak..huhu, sdeh sungguh cerita ni..anak bongsu dalam kluarga, biasa laahh..


You may also like

si kuning yg comel & hensem kat rumah ada 2 ekor kucing yg mmg jadi kesayangan mak ayah, si hi...