/
0 Comments
Bukan Engkau Yang Tak Sempurna
08april2009:700pm

matamu..menawann.
hati dan pandanganku,
cerianya kau lantunkan jiwaku
dengan setiap geri dan tari bibirmu

butir ucapan yang tak pernah menyakitkanku
malah akulah yang terlebih ingin
untuk kau ciptakan segala-galanya

bukan engkau yang tak sempurna
tapi cuma aku terlalu resah dan
terlalu terturut tiap apa orang katakan

bukan aku seorang yang sempurna
bahkan aku takut untuk hadiahi dirimu
apa yang kurasakan jauh di lubuk hati ini
kerna aku cinta dirimu..
kerna kau yang paling..
sempurna buatku...



catitan : orang suh ngadap buku nak exam esok, tapi baru mengadap 5 minit tiba2 jari jemari bergerak bertari kan kata-kata cinta..cewaahh..hehe..sebenarnya dapat idea je..melodi untuk chorusnya pun terus dapat..simpan untuk collection jelah kata-kata ni..


You may also like

Bukan Engkau Yang Tak Sempurna 08april2009:700pm matamu..menawann. hati dan pandanganku, cerianya kau lantunkan jiwaku dengan setiap ge...