/
0 Comments
Assalamu'alaikum..
Alhamdulillah, masih dikurniakan nafas untuk terus mengecap nikmat-Nya..Lama sungguh x posting, dah dok promote album Nasyeed Underground je kan..Alhamdulillah juga sebab sambutan album Nasyeed Underground sangat2 menggalakkan dan smpai x sempat2 nak jumpa dealer2 baru..Apa2pun ni sebahagian gambr2 terkini Devotees di 2 buah tempat show iaitu pada pagi jumaat lepas (11 September 2009) di Selamat Pagi Malaysia yg bertempat di RTM, Angkasapuri..Cuma bertiga (kecuali Adi yg ada exam pagi tu), dan seterusnya ptg jumaat tu jugak di Taman Budaya KL.


Last before balik, sempat ajak adik2 ni bergambar

semasa persembahan. Nyanyi lagu Sahabat dan Nikmat Aidilfitri

with muhammad

Di bilik makeup

Backprop tempat pengumuman puasa & hari raya..hehe


You may also like

Assalamu'alaikum.. Alhamdulillah, masih dikurniakan nafas untuk terus mengecap nikmat-Nya..Lama ...