/
9 Comments
Alhamdulillah..24 tahun..20102010...cantik kan tarikh ni? Really wanna do somethng extremely meaningful in my life today..tp hari ni kena submit report final year project, then kena do another project for another subject..meaningful sangat kan..? hehe..anyway syukran pada yg wish saya thru fon, facebook, di chatbox, dan di mana2 saje yg dapat saya baca atau dengar ucapan itu. Syukur dan terima kasih byk2 kerana sangat rmai insan yg ingat dan sayangkan diri ini. Baru slesai celebrate plus supper dgn firdaus nasyidfm yg turut spnsor kek, clebrate bedua je kat kedai makan, sngt pelik sbb 2 org guys mkn di kedai mlm2, then ada kek n lilin plak.hehe..apa2pun syukran fir. Sapa lagi nak belanja saya kek hari ni? :)


You may also like

Alhamdulillah..24 tahun..20102010...cantik kan tarikh ni? Really wanna do somethng extremely meaning...

9 comments:

nur_insani said...

Slmt Ulangthn kelahiran.. Mg sntiasa dlm redhaNya.. Amiin..
20102010.. Akhirnye.. Alhamdulillah masih bpeluang bernafas..

Nur Asy Shuhada said...

hepy 20102010...=)

Sarah Azizul said...

thn depan lah halim saya belanja awak ke. hehehe. selamat- selamat. selamat menyambut ulangtahun kelahiran..semoga Allah mengindahkan kehidupan mu, akhlak mu, dunia mu dan akhirat mu dgn rahmat dan kasih sayang Nya dan rahmat Nya. tp halim, bese nye...org sambut besday ni belanja org, kat mana awak nak belanja saya? =)

"...sEmUa tEnTaNg aKu..." said...

HappY biRtHdAy ^^

sakinah siddiq said...

sanah helwa akhi halim...

semoga panjang umur dalam iman,

murah rezeki yang berkat,

sukses selalu dalam rahmatNYA..

sakinah siddiq said...

sanah helwa ya halim..

happy 20102010..

semoga panjang umur dalam iman,

murah rezeki yang berkat,

sukses selalu dalam rahmatNYA..

chAq said...

saya ada dekat belakang opis ni...ehehehe

*Azdah* said...

Asslamualaikum Abd Halim :)
Selamat hari lahir ye..mesti hepy je harini kan..Semoga umurmu diberkati Allah..

jangan lupe utk sujud syukur dan solat hajat kerana dipanjangkan usia sehingga hari ini (^_^)

Wssalam

Nurul Ain Zakaria said...

hepi belated befday...:)