/
0 Comments

Assalamu'alaikum semua,
Di kesempatan curik2 masa study ni saya nak war-warkan yang saya dah create page Halim di facebook pada 28hb Oktober 2010. Alhamdulillah sehingga ke hari ni dah mencecah 300++ dan almost mencapai 400 like.
Tujuan saya buka page Halim supaya memudahkan lagi sebarang urusan promosi dan menyebarkan info2 terkini tentang album saya, show, aktiviti2 terkini, dan utk berkomunikasi dengan lebih dekat dengan semua friends di facebook.
So hopefully the number of friends will gross up unexpectedly dan di situ juga saya dah mula preview beberapa lagu, ada yang dari blog ni pn anda dah pernah dengar dan yang the latest pun ada untuk diperdengarkn.
Harap anda2 smua dapat 'like' page ni dan suggest to friends yang lain2. Akhir kata, selamat maju jaya, dan selamat menempuh peperiksaan bagi mereka2 yang macam saya masih di bangku universiti dan yang seangkatan dengannya. Assalamu'alaikum ;-) Terima kasih.


You may also like

Assalamu'alaikum semua, Di kesempatan curik2 masa study ni saya nak war-warkan yang saya dah cr...