/
3 Comments



Assalamu'alaikum,

Apa khabar semua?Alhamdulillah...di saat2 sibuk menghadapi final exam ni saya sedikit sebanyak smpat menyibuk2kan diri dengan internet untuk update aktiviti2 dan berita2 terkini. Seperti yang semua dah sedia maklum page Halim di facebook kini dah pun mencecah 1000++ like walaupn baru dilancarkan lbih kurang 4-5 hari. Terima kasih buat smua yang banyak menyokong saya, mudah2n Allah membalasnya dengan berlipat ganda kebaikan, insyaAllah. Untuk makluman juga page tersebut bukanlah bertujuan mencari populariti semata2, tp saya cuba wujudkn satu medium yang mudah, murah, dan luas skopnya untuk saya dapat communicate dengan rakan2 di luar sana khususnya peminat nasyid dan yang lebih penting saya dapat promo karya2 saya.

Jadi bersempena dengan tajuk posting ni, saya dgn ini memohon jasa baik dan masa anda semua untuk bantu saya berikan sedikit sebanyak idea dan pendapat tentng konsep dan bagaimana harusnya nanti content album solo saya yang dijangka release tahun 2011. Untuk memudahkan komunikasi, di page Halim saya ada buka 1 topik di tab Discussion. Anda boleh kongsi dari sudut pandangan anda. Kalau ada topik yang anda ingin buka juga dialu2kan asalkan kena pada caranya dan tajuk yang bersesuaian.

Akhir kata, mari sama2 bantu saya suggest ramai lagi rakan2 lain di facebook untuk 'like' page Halim, insyaAllah saya akan sentiasa update page tersebut dengan berita2 terkini dari album dan karier saya. Terima kasih semua, semoga kejayaan mengiringi setiap apa yang kita kerjakan, dan semoga Allah selalu meredhainya. Take care! ;-)


You may also like

Assalamu'alaikum, Apa khabar semua?Alhamdulillah...di saat2 sibuk menghadapi final exam ni s...

3 comments:

andrian said...

already like the page =)

teruskan perjuangan ek abg halim =)

bitaufiq waan najah in your future undertakings~

SALSABILA HUMAIRAH IBNI SAFWATULLAH WALIUDDIN said...

assalamualaikum...alhamdulillah syukur kepada allah dengan rahmat izinnya inilah wadah perjuangan di dunia ni...konsep yang diketengahkan haruslah santai dan mudah diadaptasi...menurut pemerhatian yang akak lakukan...orang kita lebih mudah adapt konsep padang pasir...dangdut...dan catchy...bagi akak sasaran dakwah utama remaja...bukan yang senior2 tak perlu cumanya tarik rambut dalam tepung...hahaha...3IN1...ini pandangan akak..kalau nak diteruskan...akak sedia memberi pandangan

NURILHAM said...

nyanyi lagu yg boleh menyentuh hati2 manusia..bila mendengarnye terasa insaf n akan buat orang berfikir...cewah...mmg payah nk buat..huhu