/
10 Comments


Assalamu'alaikum,
Apa khbr smua? mudah2n sihat sejahtera dan berbahagialh hendaknya ye. Saya mohon maaf sgt2 sbb lama x update blog ni walaupn rasanya banyak gak perkara yg nak share bersama. Apa2 pun kena tunggu smua kerja2 selesai bolh la selalu update.

Apa2 pun sy berkesmpatan gak rcord video lagu kesukaan saya ni, nyanyia asal smua org dah tahu oleh Maher Zain, dan insyaAllah akan show with him this coming 28th December 2010. So this is cover version accoustically by Halim, dan mohon maaf kalau ada sumbang2 ke, tempo x kena ke, pitching lari ke, lirik pn ada sangkut2..just for fun..bukan utk buat album pun kan..hehe..apa2 pun layan..;-)


You may also like

Assalamu'alaikum, Apa khbr smua? mudah2n sihat sejahtera dan berbahagialh hendaknya ye. Saya mohon maaf sgt2 sbb lama x update blog...

10 comments:

Che An Dusuki said...

Best (^^,)"

nadzierahnazri said...

best sgt..;)

Nur Asy Shuhada said...

penah gak r nk request nyanyi lagu ni..hehe..
best..!!

محمد زهراوي said...

nanti nyanyi kat rumah taqi

:: Nurul Nadia Azman :: said...

best..boleh jd anak murid Maher Zain ni...;)

wardah ibtisam said...

lagu yang mengandungi value buat para isteri...bahagia hingga jannah..

anaMuslimah said...

mula jatuh cinta dengan devotees dengan lagu tika dinihari..selama ni tak amik port pun dengan penasyi dia..yelah lebih elok macam tu, nanti kenal2 mula nak kenan2 kan...tgok pn good-looking belaka, dan makin ramai gadis suka kalian..
harapnya setinggi mana pun kejayaan yang kalian capai, jangan lupa pandang ke bawah...jangan lupa bumi yang dipijak dan langit yang dijunjung...jangan ada walau sebesar zarah pun sifat riak, sombong dan seantero dengannya...smoga trus sukses mmbawa orang kepada Tuhan melalui nasyid...

msa said...

Salam. saya dah dengar..best2. clear and ada improvise compared to d ori song.Saya pun teringin nak rakam jugak buat cover.. tapi, Bro Halim ni rakam tu dengan software apa? Pastu, tak nampak pun mikrofon,,means mikrofon tu terletak jauh.. tapi macammana saura boleh clear and kuat? enhance dB ke macamana? thnak you, harap bagi panduan sikit..nanti boleh la saya upload jugak cover saya.all the best to devotees.

msa said...

Salam. saya dah dengar..best2. clear and ada improvise compared to d ori song.Saya pun teringin nak rakam jugak buat cover.. tapi, Bro Halim ni rakam tu dengan software apa? Pastu, tak nampak pun mikrofon,,means mikrofon tu terletak jauh.. tapi macammana saura boleh clear and kuat? enhance dB ke macamana? thnak you, harap bagi panduan sikit..nanti boleh la saya upload jugak cover saya.all the best to devotees.

Abd Halim Ahmad said...

terima kasih smua :)
msa: record guna handycam sony, built in mic. just edit letak title guna software video editing. xde guna mic luar pun.