/
3 Comments


You may also like

3 comments:

nadiRASUL@iman said...

pathetic right? -__-"
this kind of situation always happening even tough in normal unglamorous life.. easily forget when we r on top : rich & famous :(
may ALLAH guide us forever~

anaMuslimah said...

sama-sama doakan kesejahteraan mereka...lain kali kalau ada peluang lagi, buatla macam tu lagi; ajak mereka lakukan kebaikan...
sebenarnya ramai je tak solat, atau solat on-off..dan paling menyedihkan entah mazhab mana pakai entah-qadha' solat...nauzubillah..

Che An Dusuki said...

assalamu'alaikum Halim, diorang solat jamak, ngeee~...^_^"...

Ramai orang macam ni, penghayatan agama memang tiada langsung dalam diri mereka...bukan kata tak diberi didikan yang sempurna, tapi mereka sendiri xnak ikut apa yang disuruh agama, nak ikut jalan mudah ikut fikiran masing-masing...

Saya cakap macam ni sebab bukan saja orang biasa perangai macam ni, orang yang dahulunya sekolah agama pun sama jugak...ada contoh personaliti, tapi xboleh la saya sebutkan nama...Jadi kalau dah sekolah agama tu, belajar agamanya mestilah lebih daripada budak sekolah biasa, tapi perangainya lebih teruk...