/
4 Comments


Assalamu'alaikum,

Buat para pengunjung blogku ini yg sangat saya hargai & sayangi, maaf berbanyak sebab kesempatan utk update blog ni amat terhad. Walaucamnerpun insyaAllah spnjg ramadhan ini ada byk cerita dan perkara yg nak saya kogsikan dengan anda semua.

Apa2 pun di kesempatan ini saya ign mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Kareem 1432 Hijriyah. Raikanlah kehadiran bulan penuh bonus ini kerana Allah begitu pemurah menyampaikan usia kita sekali lagi utk sambut Ramadhan ini supaya kita dapat rebut setiap peluang mengumpulkan 'point' dan markah sebanyak yang mugkin.

Mungkin Ramadhan kali ini yang terakhir buat kita? siapa yang tahu..Oleh itu capailah azam kita yang x berjaya kita tunaikan tahun2 yang lepas, contohnya azam nak khatam Al Quran dalam masa sebulan ini, nak sempurnakan solat sunat tarawikh full 30 malam di masjid, atau nak bangun tahajjud setiap malam, atau apa2 sahaja yang kita cuba utk lakukan, asalkan ia suatu kebaikan.

Semoga Allah juga mengurniakan kesmpatan dan kelapgn buat saya juga utk update blog ni dengan lebih kerap. Salam sayang buat 691 followers blog ini (sehingga posting ini dibuat). Selamat berpuasa ! :)


You may also like

Assalamu'alaikum, Buat para pengunjung blogku ini yg sangat saya hargai & sayangi, maaf b...

4 comments:

::Cik Pija:: said...

salam rindu Ramadhan juga utk abg halim ^^, lama dah tggu blog b'update HEHEHE

AnaMilikDIA said...

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak~

zafirahtajudin :D said...

salam ramadhan kareem utk akh halim n semua umat islam

fieha said...

salam ramadhan :)