/
3 Comments
Assalamu'alaikum,

Just a short message, saya sekarang berada di bumi tanah tumpahnya tomyam iaitu Thailand untuk persembahan pentas di beberapa wilayah selatan seperti Pattani, Yala, dan Narathiwat.

Jadi kepada sesiapa yang cuba menghubungi saya dalam masa ni mungkin tak dapat contact, terutamanya yang saya risaukan ialah para peserta Jom Backpacker ke Korea utk semua trip Mac 2013, April 2013, dan Mei 2013 yang akan datang ni, maaf sekiranya saya tak dapat dihubungi.

InsyaAllah balik 4 Februari 2013 (Isnin) ni saya akan update dengan anda semua. Terima kasih dan doakan keselamatan serta kesihatan saya sepanjang di sini. :-)


You may also like

Assalamu'alaikum, Just a short message, saya sekarang berada di bumi tanah tumpahnya tomyam iaitu Thailand untuk persembahan pentas di...

3 comments:

Hazimah Mohamad said...

alhamdulillah...kami paham bos!!hihi semoga selamat semuanya ya...do the bez!!kem salam kt sume especially big bos ustaz shahiran...dan jgn lupa wat video DEVOTEES LIVE in THAILAND nti ye...heheh :D

::RauDhaH Of Little Caliph (Taman Si Khalifah Kecil) said...

Good Luck Devotees..semoga selamat pergi dan selamat kembali..semoga dipermudahkan segala urusan..-_-

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/