/
23 Comments
Assalamu'alaikum,

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah :) Saat tulis entry ni saya dah pun bergelar seorang suami setelah selamat diijabkabulkan dengan gadis pilihan saya pada 9 Februari 2013 yang lepas.

Mungkin ramai yang tak tahu, mungkin gak ada yang terkejut, dan ramai minta publish gambar saya dan pasangan. Jadi secara rasminya EKSKLUSIF utk para pembaca blog saya yang ntahpape ni, sekeping gambar kenangan terindah saat setelah memiliki seorang suri hati, dan juga sebenarnya sebuah tanggungjawab yang teramat besar untuk saya pikul.


Lepas ni insyaAllah jadi separuh orang Kelantan setelah memperisterikan SITI SARAH yang saya kira istikharah sebenar saya sehingga saya ditakdirkan bernikah juga pada usia 27 tahun ini dalam suasana yang cukup-cukup bermakna.

Jadi kepada yang berhajat nak gunakan gambar ni untuk di'share', atau di'publish', saya mohon kreditkn atas nama blog ini dan mohon doa semuanya agar Allah sentiasa memberkati rumahtangga yang kami bina ini sehingga ke syurga, insyaAllah.

Akhir kata, berkahwin lah kita kerana kahwin itu syokkkkk! hehe..Oh ye, tidak lupa kepada semua yang banyak mendoakan kami, yang membantu dan merestui sedari awal hubungan kami, semoga Allah melepaskan kesusahan daripada diri anda sekalian, amiinnn.

Sekian, terima kasih :-)

Yang Sudah Beristeri,
ABD HALIM AHMAD

.....tetiba ending jadi surat...:p


You may also like

Assalamu'alaikum, Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah :) Saat tulis entry ni saya d...

23 comments:

Pena Mujahid said...

Tahniah Abg Halim.. Selamat menjadi Org P. Mas La ye...

nursyarmilah kasim said...

mabruk buat abg halim ya,..semoga Allah sntiasa mrahmati abg sekeluarga,..semoga menjadi keluarga yg sakinah,mawaddah warahmah,..smoga berkkaln smpai ke syurga ya,..insya-allah,..

CiK sIPUt MenyipuT said...

Tahniah halim..

CiK sIPUt MenyipuT said...

Tahniah halim..

Mohd Faizal said...

Welcome to the club der :-)

Mohd Faizal said...

Welcome to the club der :-)

bunbun said...

Tahniaaahhh :) Doa2kan kite jugak oke. hahaha belajar pun belum habis XD

Sizzling Suzai said...

salam..wahhh tahniah tahniah..smoga bahagia brcinta hingga ke syurga amin..hehehe..dr classmate clz ENGLISH yg mnae satu sy pon dh x ingat dh..hahhaha tp sure dak engine-manu UIA..yeahh =)

RakanPusatIslam UiTMPulauPinang said...

MABRUK akh halim :) smoga menjadi keluarga yg mawaddah, sakinah, mndapt rahmat dri Allah.. aminn

With Julia said...

BarakkAllah! Selamat pengantin baru ye...cantik dan berseri2 sang empunya isteri...:D

Mari eratkan silaturrahim di blog saya jua...http://heartstoryteller.blogspot.com

Ria de little star said...

Barakallah Abd Halim... semoga menjadi keluarga yang sakinah, mawaddah, warahmah... saya turut berbahagia... do'akan saya cepat menyusul...

sea_lavender said...

Alhamdulillah.. tahniah.. moga bahagia ke Jannah sana.. In Shaa Allah..:)

Bibbo said...

Akhirnya, sempurna sudah puzzle hidup... Tahniah Lim & Sarah! jemput mkn2 di rumah ble2 free nnti ye..

Nurhanisah (Anis Artslife) said...

tahniah!!,,,helmie sejari pun nikah sama tarikh dengan abg halim..dia kata xada no. fon contact nak jemput datang majlis..

hazimahmohamad said...

Barakallah abe halim dan kak sarah!!!samat bercinta sampai syurga ya...hik3 :D

::Raudhah Of Little Caliph:: said...

Tahniah akhi halim dan isteri..semoga kebahagiaan yang tercipta dirahmati Allah..bercinta hingga ke Jannah..amin..

Farah Shahirah said...

Tahniah abang Halim dan kak Sarah.
Saya coretkan cerita abang Halim dengan kak Sarah di blog saya. :)

http://www.farahshahirah.com/2013/02/halim-devotees-dan-siti-sarah-tahniah.html

Emerald Handmade said...

^_^ … ^_^
بارك الله لكما وبارك عليكما و جمع بينكما في خير

اللهم ارزقهما عيشة هنية .. وارزقهما رضاك و الجنة

Tika said...

tahniah abg halim..moga berkekalan hgga hujung nyawa...

safirah said...

Barakallah ya halim.may Allah give u and zaujah the happiness masyaAllah

Ummi Hanifah said...

yang HALAL itu selalunya syiok...
Semoga menjadi seorang suami yang soleh

Ummi Hanifah said...

mcm mana nak follow blog awak ye?

nadya HaFi said...

Assalamualaikum...Barakallah abg Abd Halim dan kak Siti Sarah...Semoga Allah merahmati dan memberkati ikatan cinta suci abg halim dan kak sarah sehingga ke Jannatul Firdausi..Ingatlah,isteri itu adalah amanah,maka jagalah isteri sebaik-baiknya..Didiklah dia dengan ilmu akhirat..Sekali lagi TAHNIAH!...Untung la orang tu dah ada isteri...heee..Barakallah...Wassalam..:)