Jom Backpacker ke Korea - 23-27 April 2014

16

Assalamu'alaikum semua,

Apa khabar semua? Jom Backpacker kini kembali lagi serentak dengan tawaran istimewa yang diberikan oleh Airasia.com. Untuk pengetahuan anda, sekrang ni Airasia tengah tawarkan harga tiket yang sangay murah & awesome untuk trip musim bunga 2014. Jadi bersempena dengan itu kami di Jom Backpacker juga nak buka penyertaan 5hari4malam dengan harga macam biasa serendah RM 1050 sahaja seorang, di mana bayaran termasuk:

1) Penginapan di Guesthouse dengan kemudahan WIFI, mesin basuh, peti ais, TV, dan lain2

2) Makanan dan minuman halal

3) Pengangkutan dengan subway

4) Tiket masuk ke lokasi-lokasi lawatan seperti Pulau Nami (Winter Sonata), Gyeongbokgung Palace, dan lain2


Juga dimaklumkan harga ini TIDAK TERMASUK:

1) Tiket penerbangan pergi balik (Tiket boleh check di AIRASIA.COM; pergi 23 April 2014, balik 27 April 2014)

2) Duit poket

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Antara lokasi-lokasi lawatan kita nanti ialah;

1) Masjid Utama Seoul, di Itaewon

2) Seoul Tower, di Namsan Park

3) Gyeongbokgung Palace

4) Cheongyecheon Stream

5) Pulau Nami

6) Insadong

7) Myeongdong

8) Namdaemun Market

dan banyak lagi...

------------------------------------------------------------------------------------------------------

OK, beberapa soalan yang sering diajukan kepada saya, contohnya:

1) Tiket penerbangan pergi/balik, kena beli sendiri atau saya tolong belikan?

Jawapan: 
Dua-dua boleh. Kalau anda biasa beli tiket sendiri, better begitu. Tapi kalau nak saya tolong belikan pun boleh, saya akan tengok harga tiket semasa, dan saya akan bagitau berapa total harga tiket then anda masukkan duit ke no. akaun bank yang saya berikan untuk saya uruskan pembelian tiket

2) Boleh ke saya naik MAS selain daripada Airasia?

Jawapan:
Maaf, tidak dibenarkan kerana untuk memudahkan urusan pengambilan dan pengurusan para peserta.

3) Takde diskaun ke untuk kanak-kanak??

Jawapan:
Untuk kanak-kanak berumur BAWAH 2 TAHUN, 50% diskaun diberikan

4) Bila tarikh tutup penyertaan?

Jawapan:
Tiada tarikh tutup. Bila kuota 20 orang dah penuh automatically saya akan tutup penyertaan. Siapa cepat dan bayar deposit dulu, dia akan dapat tempat, insyaAllah.

5) Kami suami isteri, boleh ke kami dapat sebilik?

Jawapan:
Boleh, tapi caj tambahan akan dikenakan memandangkan harga bilik private adalah berlainan.

6) Saya sorang je yang akan pergi. Boleh ke? Atau saya perlu cukupkan beberapa orang??

Jawapan:
Berseorangan pun kami terima sebab memang kebanyakan peserta yang sertai Jom Backpacker ini merupakan backpacker yang datang secara berseorangan. Nanti anda akan berkenalan dengan ramai rakan baru.

7) Kami ada group seramai 8-10 orang, boleh ke kami nak plan trip kami sendiri?

Jawapan:
Dengan ahli kumpulan minimum 11 orang, saya akan menyediakan 1 pakej khas mengikut kehendak anda; tarikh, lokasi lawatan, penginapan, aktiviti, semuanya mengikut perancangan anda dan saya akan berikan harga terbaik dan terendah tanpa mengabaikan kepuasan pelanggan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Baiklah, untuk apa-apa pertanyaan lanjut, boleh terus emelkan ke JOMBACKPACKER@GMAIL.COM atau sms/call terus ke no. 017 6986 765.

Terima kasih :-) Assalamu'alaikum.


16 comments:

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Pitep Dowson said...

WoW

Great post!

It's realy good information for me

Plagiarism Detection

teaqah said...

menarik ni...kene bincang ngan kawan2

Harga tiket kapal terbang ni adakah paling murah?

cik RY said...

Assalamualaikum...
y ni available lagi ke?

Slm. Kami nak pi jeju island & seoul.
Trip for 10days.. agak2 brp price dia bro?

kami dah booking tiket flight 8hb mei - 13hb mei 2014

nk minta price pakej utk 4 org, 6hari 5 malam, p jeju & seoul.

email to awamir82@yahoo.com

nurain sidek said...

i and my papa nk gi korea blh order tiket dkt awak?

sy nak tukar tarikh lain blh?brape yer pakej utk bdua?email sy nadia.cheabdullah85@gmail.com. kami plan nak pergi awal april 2014..tq

Gja said...

kalau pakej untuk Autum ..harga sama juga ke

Kalau nk pergi utk 2 org pd 16/5 - 22/5 de x

nadyatul3191 said...

Kami 2 org dh book flgt 21-27.9., ada trip x time 2.,kalau ada mcm mana nk tmph kat encik., harga mcm mana n iltenerary jugak., tlg email nadmyra91@gmail.com

nadyatul3191 said...

Kami 2 org dh book flgt 21-27.9., ada trip x time 2.,kalau ada mcm mana nk tmph kat encik., harga mcm mana n iltenerary jugak., tlg email nadmyra91@gmail.com

nadyatul3191 said...

Kami 2 org dh book flgt 21-27.9., ada trip x time 2.,kalau ada mcm mana nk tmph kat encik., harga mcm mana n iltenerary jugak., tlg email nadmyra91@gmail.com

zack said...

Utk trip autumn hrga mcmana plak?

salam..sy nak pakej ke korea 5 mlm 6 hari pd dec 2014 utk 2 kanak n 2 dewasa.
tlg email sy edriyana77@gmail.com