/
3 Comments

Assalamu'alaikum semua,

Apa khabar semua? Ok kali ni nak copy paste je ayat2 Jom Backpacker yang lepas. Hehe. Baiklah. Jom Backpacker kini kembali lagi utk trip musim luruh dari 1 hingga 5 November 2013 dengan harga macam biasa serendah RM 1050 sahaja seorang, di mana bayaran termasuk:

1) Penginapan di Guesthouse dengan kemudahan WIFI, mesin basuh, peti ais, TV, dan lain2

2) Makanan dan minuman halal

3) Pengangkutan dengan subway

4) Tiket masuk ke lokasi-lokasi lawatan seperti Pulau Nami (Winter Sonata), Gyeongbokgung Palace, dan lain2


Juga dimaklumkan harga ini TIDAK TERMASUK:

1) Tiket penerbangan pergi balik (Tiket boleh check di AIRASIA.COM; pergi 1 November 2013, balik 5 November 2013)

2) Duit poket

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Antara lokasi-lokasi lawatan kita nanti ialah;

1) Masjid Utama Seoul, di Itaewon

2) Seoul Tower, di Namsan Park

3) Gyeongbokgung Palace

4) Cheongyecheon Stream

5) Pulau Nami

6) Insadong

7) Myeongdong

8) Namdaemun Market

dan banyak lagi...

------------------------------------------------------------------------------------------------------

OK, beberapa soalan yang sering diajukan kepada saya, contohnya:

1) Tiket penerbangan pergi/balik, kena beli sendiri atau saya tolong belikan?

Jawapan: 
Dua-dua boleh. Kalau anda biasa beli tiket sendiri, better begitu. Tapi kalau nak saya tolong belikan pun boleh, saya akan tengok harga tiket semasa, dan saya akan bagitau berapa total harga tiket then anda masukkan duit ke no. akaun bank yang saya berikan untuk saya uruskan pembelian tiket

2) Boleh ke saya naik MAS selain daripada Airasia?

Jawapan:
Maaf, tidak dibenarkan kerana untuk memudahkan urusan pengambilan dan pengurusan para peserta.

3) Takde diskaun ke untuk kanak-kanak??

Jawapan:
Untuk kanak-kanak berumur BAWAH 2 TAHUN, 80% diskaun diberikan

4) Bila tarikh tutup penyertaan?

Jawapan:
Tiada tarikh tutup. Bila kuota 20 orang dah penuh automatically saya akan tutup penyertaan. Siapa cepat dan bayar deposit dulu, dia akan dapat tempat, insyaAllah.

5) Kami suami isteri, boleh ke kami dapat sebilik?

Jawapan:
Boleh, tapi caj tambahan akan dikenakan memandangkan harga bilik private adalah berlainan.

6) Saya sorang je yang akan pergi. Boleh ke? Atau saya perlu cukupkan beberapa orang??

Jawapan:
Berseorangan pun kami terima sebab memang kebanyakan peserta yang sertai Jom Backpacker ini merupakan backpacker yang datang secara berseorangan. Nanti anda akan berkenalan dengan ramai rakan baru.

7) Kami ada group seramai 8-10 orang, boleh ke kami nak plan trip kami sendiri?

Jawapan:
Dengan ahli kumpulan minimum 11 orang, saya akan menyediakan 1 pakej khas mengikut kehendak anda; tarikh, lokasi lawatan, penginapan, aktiviti, semuanya mengikut perancangan anda dan saya akan berikan harga terbaik dan terendah tanpa mengabaikan kepuasan pelanggan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Baiklah, untuk apa-apa pertanyaan lanjut, boleh terus emelkan ke JOMBACKPACKER@GMAIL.COM atau sms/call terus ke no. 017 6986 765. Sila drop email anda di ruangan komen jika perlukan Quotation dan Itinerary. Sekian.

Terima kasih :-) Assalamu'alaikum.




You may also like

Assalamu'alaikum semua, Apa khabar semua? Ok kali ni nak copy paste je ayat2 Jom Back...

3 comments:

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Shahrul said...

assalamualaikum tuan punye blog

klau bminat utk mcari 4time tour guide ke korea thn dpn bleh email kpd sy arul2509@gmail.com ..sy bleh mbantu dlm hal bkaitan

kpd sesiapa yg bminat mlancong ke seoul pd 16-20 oct 2013, sile email juga kpd sy arul2509@gmail.com krn sy ade tawaran mnarik utk anda..:)

TQ sume

zoey cruz said...

Ada lg ke sediakan pakej utk musim luruh utk thn 2014? Kalau ada email kan ke parispandapaul@gmail.com