/
9 Comments
 MELANCONG KE SEOUL, KOREA 5H4M HANYA RM 1200 SAHAJA !



Sertai Jom Backpacker untuk lawatan 5 hari 4 malam ke Seoul, Korea dgn harga serendah RM 1200 tetapi anda tetap akan membawa pulang pengalaman indah dan menarik !!

HARGA:

★ RM 1200 (Ground sahaja; Penginapan + Pengangkutan + Makanan halal + Tiket lawatan + upah guide)

★ RM 2699 (All In; Tiket flight pergi balik termasuk bagasi 20kg & meals + ground)


Tarikh-Tarikh untuk 2015:

12-16 Februari 2015 (Musim sejuk)
15-19 Mac 2015 (Cuti Sekolah)
1-5 April 2015 (Musim Bunga)
15-19 April 2015 (Musim Bunga)
17-21 April 2015 (Musim Bunga)
1-5 Jun 2015 (Cuti Sekolah)
7-11 Jun 2015
24-28 Oktober 2015 (Musim Luruh)
1-5 November 2015 (Musim Luruh)
1-5 Disember 2015 (Musim Sejuk, Cuti Sekolah)
27-31 Disember 2015 (Musim Sejuk, Cuti Sekolah)



Kelebihan mengikuti pakej kami:

✔Tarikh-tarikh yang dipilih pada musim & masa yang menarik
✔Penjagaan waktu solat 5 waktu
✔Merasai pelbagai jenis pengangkutan (Public transport & bas sewa)
✔Menyelami sendiri kehidupan masyarakat Korea secara lebih dekat
✔Jadual yang menarik (Meliputi Shopping+Panoramic+Seoul City Tour+Rasa makanan tempatan)
✔Penginapan yang selesa (Private toilet)
✔Tour guide yang sempoi, fleksibel dan boleh dibawa berbincang


PRIVATE TRIP 

Kami juga menyediakan perkhidmatan private trip khusus bagi mereka yang:

✔Telah membeli tiket flight tapi masih belum ada plan atau tour guide untuk arrangekan 
✔Ingin berjalan hanya bersama family, kawan-kawan, rakan sepejabat, dan lain-lain (Taknak campur dengan orang lain)
✔Ingin buat lawatan ilmiah (University trip) dengan agenda-agenda yang telah disusun
✔Ingin buat lawatan khusus (Lawatan pejabat ke sektor-sektor tertentu seperti pertanian, pengangkutan, telekomunikasi, automotif, dan lain-lain)

Harga bergantung kepada:

(1) Jumlah hari (2) Jumlah peserta (3) Aktiviti Harian

PM/Whatsapp/Call/SMS kami untuk pertanyaan lanjut/quotation.



017-6986 765


Facebook.com/JomBackpacker


You may also like

  MELANCONG KE SEOUL, KOREA 5H4M HANYA RM 1200 SAHAJA ! Sertai Jom Backpacker untuk lawatan 5 har...

9 comments:

homin mzi said...

salam,

saya ingin bertanya pasal tempat tinggal tu penginapan jenis mcm mna? igt kan nk join bulan 12 ni ngan family. 6 dewasa, seorang kanak kanak.. tiket flight sudah ada tinggal nk cari pakej utk sana je.. mmg harga ground rm1200 tu fixed ke macam mana.
kalau bole tlg email sy utk balasan :)
farah_homin912@yahoo.com

tq

seirra soffy said...

Salam, kalau saya nak tanya pakej backpackers untuk 1px ada x?saya akan bt trip ke korea mid-disember ni. Kalau ada, blh emailkan detail?email saya:ernayusoff87@gmail.com

seirra soffy said...

Salam, kalau saya nak tanya pakej backpackers untuk 1px ada x?saya akan bt trip ke korea mid-disember ni. Kalau ada, blh emailkan detail?email saya:ernayusoff87@gmail.com

NSaid said...

Askm.. saya berminat untuk ber jom backpackers mid dec ke korea.. jika saya nk pergi dgn anak2 dan suami seramai 6 org.. mcm mana yer

NSaid said...

Askm.. saya berminat untuk ber jom backpackers mid dec ke korea.. jika saya nk pergi dgn anak2 dan suami seramai 6 org.. mcm mana yer

Indai Melissa said...

salam. macam best je. tapi ada tak untuk seorang je nak join the group on 27-31 Disember 2015 (Musim Sejuk, Cuti Sekolah)?

Cik Aredila said...
This comment has been removed by the author.
Cik Aredila said...

Boleh x sy daptkan pakej utk tahun 2106...saya berminat utk ke seoul, jeju n busan...dan ingin ke sana 11H10M..mungkin seramai 10 org yg akan pergi ke sana...boleh sy dptkn quotation n emailkn pd sy di cik.aredila@yahoo.com

Cik Aredila said...

Boleh x sy daptkan pakej utk tahun 2106...saya berminat utk ke seoul, jeju n busan...dan ingin ke sana 11H10M..mungkin seramai 10 org yg akan pergi ke sana...boleh sy dptkn quotation n emailkn pd sy di cik.aredila@yahoo.com